loading...
دانلود مقاله و پایان نامه دانشگاهی
رژدام بازدید : 19 جمعه 22 آبان 1394 نظرات (1)

پروژه تاسیسات مکانیکی

پروژه تاسیسات مکانیکی دسته: عمران و ساختمان
بازدید: 13 بار
فرمت فایل: rar
حجم فایل: 283 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 1

پروژه تاسیسات مکانیکی حاظر شامل فایل excel word و نقشه های اتوکدی می باشد نقشه های این پروژه در فرمت اتوکد بوده و نقشه های سازه ای آن شامل پلان طبقه همکف ، پلان طبقه اول ، پلان طبقه دوم ، پلان شیب بندی بام ، نما و برش ها می باشد و نقشه های نقشه های تاسیساتی شامل نقشه لوله کشی آب گرم و سرد مصرفی در طبقات و همچنین آب گرم ورودی و آب گرم خروجی از شو

قیمت فایل فقط 8,000 تومان

خرید

پروژه تاسیسات مکانیکی
 
 
پروژه تاسیسات مکانیکی حاظر شامل فایل excel , word و نقشه های اتوکدی می باشد.
نقشه های این پروژه در فرمت اتوکد بوده و نقشه های سازه ای آن شامل پلان طبقه همکف ، پلان طبقه اول ، پلان طبقه دوم ، پلان شیب بندی بام ، نما و برش ها می باشد و نقشه های نقشه های تاسیساتی شامل نقشه لوله کشی آب گرم و سرد مصرفی در طبقات و همچنین آب گرم ورودی و آب گرم خروجی از شوفاژها می باشد.
در بخش محسبات ، بار حرارتی هر اتاق بصورت مجزا محاسبه شده که می توانید فایل pdf این پروژه را بصورت رایگان دانلود کرده و مشاهده نمایید؛ و در صورت خرید این پروژه فایل word و excel را نیز در اختیار خواهید داشت.
 
برای دانلود فایل pdf پروژه تاسیسات مکانیکی کلیک کنید
 

قیمت فایل فقط 8,000 تومان

خرید

برچسب ها : پروژه تاسیسات مکانیکی , پروژه تاسیسات مکانیکی , دانلود پروژه تاسیسات مکانیکی , نقشه های پروژه تاسیسات مکانیکی , محاسبات پروژه تاسیسات مکانیکی , پروژه تاسیسات , تاسیسات مکانیکی , تاسیسات مکانیکی ساختمان , پروژه تاسیسات مکانیکی ساختمان , دانلود پروژه تاسیسات مکانیکی ساختمان

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط قاسم نظرپور در تاریخ 1394/08/22 و 12:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام وعرض ادب خدمت مدیر محترم سایت
من قاسم نظرپور هستم از کرمانشاه و کارشناس ارشد رشته مکانیک هستم من مدرس نرم افزار کتیا هستم وموسس شرکت تک طراحان تا حالا فایل های متعددی به صورت مالتی مدیا ایجاد کردم. من قصد دارم هر چه سریعتر این فایل ها رو بفروش برسونم البته کارهایی هم انجام دادم از قبیل رفتن به فرهنگ و ارشاد برای مجوز ساخت سی دی اما یه پروسه بسیاری طولانی رو داره و اینکه هزینه شم سنگینه با شرکت بهکامان هم تماس گرفتم که اسپانسر مالی من بشه که ازکارهای من یک پک آموزشی به صورت مالتی مدیا بسازیم و بفروشیم اما متاسفانه اون ها هم دست رد به سینه من زدند و گفتن که هزینه این کار بالاست و یه ریسک هستش اگه سرمایه گذاری کنن ممکن فروش قابل توجهی نداشته باشه
اومدم خودم یه شرکت طراحی ثبت کردم و همچنین با مبلغ 700هزار تومن هاست ، دامین ،قالب و بقیه تشکیلات یک سایت رو خریداری کردم و یک سایت رو راه اندازی کردم برای شرکت (و الان هم در حال طی کردن پروسه ثبت سایت در سایت ساماندهی و گرفتن لوگوی سایت ساماندهی و همچنین دریافت نماد اعتماد الکترونیک از سایت توسعه تجارت الکترونیک هستم )
الان خواستم یه پیشنهاد بدم به شما و بگم همکاری کنید که این فایل ها رو بفروشیم
و شما هم یه قسمت سهم داشته باشید از فروش . یه سهم شما دو سهم من
فایل های من کمتر از 9000تومن نیستند و هر فایلی که فروش برسه سه هزار تومن به شما میرسه
یعنی اگه یه دونه از فایل های من هزار مرتبه فروش بره 3000000تومن فقط سهم شما میشه .درضمن من به برنامه نویس phpوهمچنین طراح قالب نیازمندیم چون قالب سایت خیلی به هم ریخته است .اگر طراحی قالب بلدید حتما با ما تماس بگیرید و اگر هم
موافق به همکاری بودید خبرم کنید
یا اینکه نویسنده سایت من بشید و به ازاء هر مطلب و مقاله آموزشی که در سایت قرار میدید دویست تومن از ما دستمزدبگیرید
و یا اینکه فایل های آموزشی سایت ما رو در وبلاگ خودتون تبلیغ کنید و لینک بدید به ازاء هر فروش 30درصد پورسانت بگیرید .اگر دنبال کسب درآمد از اینترنت هستید حتما با ما تماس بگیرید
اینم شماره های من
09015213050
09189955306
و آدرس وب سایتم
www.taktarahi.ir
و ایمیلم :
Ghasemnazarpour15800@gmail.com


کد امنیتی رفرش
درباره ما
دانلود پاورپوینت، دانلود پایان نامه، دانلود تحقیقات دانشگاهی، دانلود مقاله، دانلود پاورپوینت آماده درس شیوه ارائه، دانلود پایان نامه حقوق، دانلود پایان نامه مدیریت، دانلود پایان نامه علوم تربیتی، دانلود پایان نامه دکتراTپایان نامه روانشناسی و علوم تربیتی،پایان نامه علوم اجتماعی،اقتصاد ،برنامه ریزی شهری،باستان شناسی،بیمه،بازاریابی و امور مالی،بورس و کالا،تاریخ ادبیات،تربیت بدنی ،جغرافیا ،حسابداری،حقوق ،حمل و نقل ،زبان های خارجی،صنایع غذایی،علوم سیاسی،فقه و علوم انسانی،گردشگری و توریسم،خبرنگاری،کار و امور اجتماعی و سایر گروه ه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4420
  • کل نظرات : 41
  • افراد آنلاین : 88
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 385
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 2,960
  • باردید دیروز : 69
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,960
  • بازدید ماه : 3,788
  • بازدید سال : 35,439
  • بازدید کلی : 332,007
  • کدهای اختصاصی
    ایجاد فروشگاه فایل
    هاست لینوکس حمل و نقل زمینی